Promoteringsfilmer 2017

Publisert 31-12-2017

En samling av Media Direct Norge sine promoteringsfilmer i 2017.

BildeCollage Promoteringsfilm

I 2017 produserte Media Direct Norge flere filmer for å promotere seg selv. Nedenfor kan du se en samling av dem. Screen Media ble leiet inn til å filme. Filmene er laget av Media Direct Norge sin egen produksjonsavdeling. 

- Det var et bevisst valg å ta i bruk våre egne personer i disse filmene. Å ta kontakt med Media Direct Norge er å ta kontakt med mennesker som brenner for kinoreklame og bryr seg om kundene sine. Det ville vi ha frem. Det var noen av våre ansatte som var svært nervøse før opptak, men de leverte da kamera rullet, sier produksjonmedarbeider Ove Henrik Hals.

En introduksjon av Media Direct Norge. Vi ser nærmere på kinoreklame og tar for oss de forskjellige avdelingene i bedriften. Martin Bentzen fra Group M sier sine meninger om kinoreklame og fremtiden.

Kinoreisen er et samarbeid mellom Filmweb og Media Direct Norge. Kinoreisen går ut på å følge publikum når de orienterer seg om filmene, når til de kjøper billetten, når de etter hvert ser filmen og etter at kinobesøket er er over. Dette inkluderer reklame både på web, mobil, app og på kinolerret. Torjus Skolte forklarer Filmweb sin del av Kinoreisen.

I september 2016 kom KinoSpill til Norge. I denne videoen forteller Gunnar Holm-Lintermann hvordan det hele fungerer.

I mars 2017 kom 4DX til Ringen Kino. I sal 2 på Ringen er det installert 140 seter som beveger på seg. I tillegg krydres kinoopplevelsen med effekter som lukt, luft, vann, røyk, vind og lys.

Dette er vår vignett som går før hver 4DX-forestilling. Samtidig som vignetten går beveger stolene på seg, vann spruter, vind i ansiktet og det hele avslutter med såpebobler i rommet. Vi tilbyr også våre kunder å ta i bruk 4DX-effekter på sine reklamer i sal 2 på Ringen kino. 

Media Direct Norge leverer reklame på Oslo-kinoene til Nordisk Film Kino. Her er en presentasjon av kinoene.

Her er en oversikt over alle kinoene til Media Direct Norge. Her kan man se hvor bredt man treffer i Norge ved å ta ibruk alle kinoene i en kampanje.

På kino har du en unik mulighet til å nå frem med ditt budskap til ditt lokalmiljø. Denne filmen ble laget for å vise fordelene til lokal kinoreklame og hvorfor vi synes du skal velge kinoreklame for å promotere din bedrift.